Veelgestelde vragen

  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Globalsoccershop?
  2. Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken voor het betalen van mijn bestelling?
  3. Wat is de levertijd bij Globalsoccershop?
  4. Hoe en wanneer kan ik contact opnemen met de klantenservice?
  5. Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?
  6. Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?
  7. Wat moet ik doen bij een foutieve bestelling of een beschadigd product?
  8. Hoe kan ik een kortingscode verzilveren?
  9. Kan ik een voetbalshirt laten bedrukken bij Globalsoccershop?
     
  1. Hoe kan ik een bestelling plaatsen bij Globalsoccershop?

Bestellingen gaan altijd via onze website. Selecteer het gewenste product en voeg deze toe aan de winkelwagen. Vervolgens dien je een aantal gegevens in te vullen, waaronder je adresgegevens. Daarbij kan je ervoor kiezen als klant in te loggen of als ''gast''. Wanneer je je als klant aanmeldt, kan je een account maken, zodat het bij een eventuele volgende bestelling makkelijk is om in te loggen. De volgende stap in het bestelproces is het kiezen van de verzendmethode. Alle bestellingen worden met een track- en tracecode verzonden. De verzendkosten bij Globalsoccershop zijn standaard € 4,10 en boven de € 80,- zijn deze gratis. Een volgende stap is het kiezen van een betaalmethode. Na het kiezen van de betaalmethode dien je alleen nog de algemene voorwaarden van Globalsoccershop te accepteren en je wordt vervolgens doorgeleid naar onze betaalpagina. Na het plaatsen van je bestelling ontvangt je bovendien een bevestigingsmail.

  1. Van welke betaalmethodes kan ik gebruik maken voor het betalen van mijn bestelling?

Bij Globalsoccershop kan je met iDEAL, Bancontact, Creditcard, Apple Pay en Google Pay. Wanneer een betaling is ontvangen, wordt een bestelling in behandeling genomen.

  1. Wat is de levertijd bij Globalsoccershop?

De levertijd bij Globalsoccershop kan verschillen van 1 werkdag tot maximaal 5 werkdagen. Shirts met bedrukking kunnen een langere levertijd vergen (2-3 extra werkdagen). De levertijd gaat in direct na het moment van ontvangst van jouw betaling. Wanneer je een vraag hebt over de levertijd van een specifiek product, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Heb je een bestelling met spoed nodig? Dan kan je hier ook altijd contact over opnemen met onze klantenservice.

  1. Hoe en wanneer kan ik contact opnemen met de klantenservice?

Je kunt ten alle tijden een mail sturen naar het volgende mailadres: info@globalsoccershop.nl. Wij zullen binnen 24 uur reageren op je mail.

  1. Hoe kan ik de status van mijn bestelling volgen?

Wanneer wij je bestelling hebben verzonden vanuit ons warenhuis, ontvang je een bevestiging met een track- & tracecode. Met deze code kan je traceren waar je bestelling zich bevindt. 

  1. Kan ik mijn bestelling ruilen of retourneren?

Op onze retourpagina kan je alle informatie vinden over onze ruil- en retourprocedure.

  1. Wat moet ik doen bij een foutieve bestelling of een beschadigd product?

Op onze pagina over garantie en klachten kan je alle informatie vinden over foutieve bestellingen of beschadigde producten.

  1. Hoe kan ik een kortingscode verzilveren?

Wanneer je een kortingscode of een cadeaubon van Globalsoccershop hebt, kan je deze invoeren op de pagina van je winkelwagen. Onderaan deze pagina, staat hiervoor een apart vak aangegeven. Wanneer je hier jouw code invoert en vervolgens op de button 'OPSLAAN' drukt, wordt de kortingscode verzilverd. Je dient de waardebon/ kortingscode in zijn geheel te besteden. Wanneer dit niet het geval is, komt het restant bedrag te vervallen! Verschillende kortingscodes, welke verkregen zijn middels een actie, zijn niet gezamenlijk inwisselbaar. Acties of kortingen gelden vanaf de datum dat de actie start tot aangegeven einddatum. Klanten die voor de actie hun order hebben afgerond/betaald, kunnen geen aanspraak maken op de eventuele kortingen of gratis artikelen uit de actie. Lees de voorwaarden van de actie, voor de start en einddatum van de betreffende actie.

  1. Kan ik een voetbalshirt laten bedrukken bij Globalsoccershop?
Momenteel is het helaas niet mogelijk om voetbalshirts te laten bedrukken met een gepersonaliseerde bedrukking. Wel hebben we bij een aantal voetbalshirts de optie om een standaard bedrukking te verwerken op het shirt.
  1. Hoe kan ik mijn maat bepalen?

De producten van Globalsoccershop zijn afkomstig van meerdere leveranciers, verspreid over diverse landen in de wereld. Helaas kunnen de pasvormen hierdoor per leverancier verschillen.

Wij proberen per merk de officiële maattabel aan te houden welke de merken communiceren. Bij Globalsoccershop geven wij de afmetingen zo veel mogelijk in centimeters weer. Alle maattabellen zijn toegevoegd aan de productpagina’s. Wij raden je altijd aan om een goed passend product uit jouw huidige kledingkast (bijvoorbeeld een voetbalshirt dat je al hebt) als voorbeeld te nemen en de afmetingen hiervan op te meten. Dit kan uitstekend helpen bij de keuze van de juiste maat op Globalsoccershop. Bij twijfels kan je te allen tijde contact opnemen via: info@globalsoccershop.nl.